Jumlah Paparan Halaman

Selasa, 25 November 2014

SAYA BLOGGER

Assalamualaikum..salam sejahtera semua...
Bermula bulan April 2014 saya sudah menceburkan dalam bidang berblog ni...cuma sekarang lebih aktif...insyaAllah akan berterusan...

Saya diberi nama SALMI SYUHADA BINTI MOHD MANSORI...berumur 28 tahun...tua da..hehehe...sudah berkahwin..mempunyai seorang suami..SAIDY BIN KAHARUDDIN...takkan dua orang plak kan..hihi...kami sudah berkahwin hampir 6 tahun...dikurniakan sepasang anak...anak yang pertama berumur 3 tahun 5 bulan...MUHAMMAD KHALISH BIN SAIDY...anak kedua berumur 1 tahun 9 bulan...NUR KHAIRAH BINTI SAIDY...

Saya merupakan seorang surirumah tangga,isteri dan ibu kepada dua orang anak...saya merupakan lulusan sijil PEMBUATAN PAKAIAN WANITA di kolej IKIP PAHANG...juga menceburkan diri dalam perniagaan...

NOW IM BLOGGER

Sebenarnya tak pernah terdetik nak jadi seorang blogger...mungkin dah jodoh agaknya nak berblog kan...hasil dari tunjuk ajar kawan-kawan,carian sendiri...maka terhasillah karya nak berblog ni...sudah lama tidak karang ayat...agak kekok oada mulanya...Alhamdulillah sedang menyesuaikan diri...cuba membahagikan masa...antara keluarga dan kerja...

Saya berharap dengan sokongan kawan-kawan diluar sana dapat menyokong karya saya ini...inilah saya sekarang...syukur alhamdulillah...Allah swt memberi peluang untuk saya meluahkan oerasaan disini...berkongsi disini...bercerita disini...dan macam-macam lagi...

Akhir nukilan dari saya...terima kasih pada yang telah melawat ke blog saya...dan membaca semua entry saya...sekian..terima kasih...

Wassalam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan